SNel Afvallen ? Verlies 10 kilo binnen  2 weken - Dieet tips 

10 Kilo afvallen binnen 2 weken: Ja dat kan ZOnder dat je naar sportschool hoeft !

CREËER DAT PERFECT BODY

 

Je wil toch dat slank lichaam waar iedereen jaloers op is.

Je wilt met een perfect lichaam naar je werk.

Je wil herkend worden als die gezonde persoon die altijd fit is.

Ben je soms niet jaloers op je vrienden als je ziet hoe mooie slank ze uitzien.

Dat wil je toch ook, het Perfect Body.

Je wilt toch met een dikke glimlach en een slank body door het leven,

begin er nu mee wacht niet langer.

Zeg doei tegen je oude body en begin er nu mee.

Wetenschappelijk Bewezen

Ja je zou niet denken maar het is wetenschappelijk bewezen dat slanker mensen,

vaker worden benaderd door iemand die ze leuk vinden.

Slanker mensen scoren ook vaker dates dan andere.

Ja je hebt niet gedacht dat een Perfect Body zoveel voordelen zou opleveren eh ?

Als je wat aan de zware kant bent zit je lichaam meestal in de weg en je schaamt je,

je hebt wat minder zelf vertrouwen,  vandaar kom je wat minder op drukke plekken,

je bent bang dat er raar naar je wordt gekeken, soms wil je een slanker persoon zijn met een Perfect Body.

Bepaalde kleding stukken die je vroeger droeg passen je niet meer of je ziet dat je buikje heb gekregen.

Stop met twijfelen aan jezelf en begin er vandaag nog mee om de Perfect body te kweken.

Je wilt toch horen hey wat heb jij een sexy body of hey Perfect Body.

Ik ga jou in 3 stappen vertellen hoe jij dat Perfect Body kunt krijgen, want daarvoor ben je toch hier?

 

Stap 1

 

Begin met je eetpatroon, dat heb je zeker vaker gehoord.

Door je  eetpatroon aan te passen raak je meest gewicht kwijt.

Stop met onnodige eten zoals toetjes, eet drie x per dag.

S Ochtends heel goed ontbijten met 2 boterhammen bord met Brinta of Havermout of Cruesli  een glaasje melk en 2 stukjes fruit,

eet dan de meest van de dag omdat je hele dag hebt om te verteren.

S middags bij de lunch eet je een gemiddelde bord die wat minder is dan s ochtends, zoals tosti of sandwich, boterham met ham en kaas.

Om 16;00 s middags eet je 2 stukjes fruit.

S avonds bij de warme maaltijd eet veel groente kleine beetje vlees en nog kleiner beetje aardappelen,

omdat groente heel gezond is en een belangrijk benodigheid, aardappel zit heel veel koolhydraten in  en dat vormt zich om in vet.

bij de warme maaltijd sla toetje over of eet je magere yoghurt een kleine bakje, om meer smaak te krijgen kun je klein stukjes fruit door heen doen in de magere yoghurt.

In de meeste toetjes zit er heel veel suiker en koolhydraten in,  maar ook heel veel  vet en verzadigde vet en dat vervormd zich in hoeveelheid vet, ongezond dus!

Na de avond eten niks meer drinken zoals cola en fanta of limonade, melk,ernegiedrankjes zit heel veel suiker in en je gaat bijna naar pitten daardoor heb je geen verteer moment.

Als je heel erg honger of dorst krijgt in de avond drink water en overdag drink minimaal 2 liter water.

Onder aan dit pagina vind je tips & links ! 

 

 

Stap 2

 

Na de avond maaltijd kun je een stukje alleen wandelen, of met je hond.

Rond 19:40 kun je een stuk hardlopen buiten in de frisse lucht ,

om te beginnen 12 min rustig op jou tempo hardlopen en zo opbouwen naar 30 min !

Na hardlopen even zich opfrissen en even lekker niks doen, vooral je lichaam de nodige rust geven.

2 uur in bad liggen val je ook er van af !

 

 

STap 3 - tips & links !

 

Als je zou willen kun je 2 x per week 22 kilometer fietsen , je kan een leuk route plannen via http://www.nederlandfietsland.nl/fietsroutes.

Als je een ochtend mens bent kun je  oefeningen doen met  programma Nederland in beweging via thuis achter je televisie,

en hier kun je de tijden opzoeken https://www.youtube.com/watch?v=VtnUpgj6yVI

Je zou ook 5 x per week kunnen hardlopen verbrand je veel kilo s !

Je kan ook 3 x per week via www.youtube.nl vet verbranden ongeveer 9 minuten met https://www.youtube.com/watch?v=I1iHjckLet4 !

Hier heb je nog meer sporten waar je veel kilo s van kwijt raakt !

                                     .Yoga 

                                     .Skeeleren

                                     .Hardlopen

                                     .Zelf fietsen

                                     .Cardio 

                                     .Schaatsen                                  

                                     .Trainen met gewichten

                                      .Zwemmen

                                      .Dansen

                                     .Zumba

                                     .Volleybal

                                     .Frisbee

                                     .Nordic Walking

Nog meer tips !

S Ochtends goed ontbijten/ eet dan de meest van de dag : 2 boterhammen 

                                                                                                              Bord Brinta of Havermout of Cruesli

                                                                                                              Glaasje melk

                                                                                                              2 stukjes fruit

S middags :Tosti

                       Boterham met ham en kaas

                       Boterham met  tonijn salade of kip kerrie salade

                       Sandwich

 

Om 16:00 s middags:  2 stukjes fruit 

 

S avonds : Veel groente

                     1 stukje vlees

                     Weinig aardappelen

                     Magere yoghurt met stukjes fruit door heen

 

Tip: Na de avond uren geen producten meer eten waar veel vet of kolydraten in zit zoals koekjes, chips, frikandel,hamburger,kaassoufflé !

Hier vind je allemaal sites voor afvallen tips, dieet, afvallenprogramma s, afvallen boeken, hoe je een gezonde life style kan leiden, afvallen voor beginners, dieet motivatie blogs, afvallen advies, zorgverzekering vergoeding.

http://www.leukafvallen.nl/

http://www.fitbewust.nl/

http://www.runinfo.nl/ aanrader!

www.hrdlpn.nl aanrader!

www.lindsayvallen.nl/ aanrader!

www.volopgezond.nl/

http://afvallenblog.nl/ aanrader!

http://healthyweightonline.nl/blog/

http://www.renskroes.com/blog/

http://www.foodandyou.nl/

http://www.fitnessmeiden.nl/

http://www.weegclub.nl/

http://www.afvallenexperts.nl/

http://gezonder-afvallen.nl/

http://www.afvallenexperts.nl/

http://www.dieetwijzer.com/

http://www.invormvoedingsadvies.nl/

http://www.foodwatch.org/nl

http://www.40punten.nl/

 

Was dit nuttig ?  zo ja  laat dan een reacties achter hier onder aan de pagina en deel je verhaal !